22 Ekim 2015 Perşembe

Yurtiçi Kargo müşterilerini hangi yüzyılda mağdur etmeyecek acaba?!

Bu ülkenin her biriminde cidiyetsizlik, disiplinsizlik diz boyu ve iyileşmeye doğru bir evrilme söz konusu bile değil. Bir birimde 1 yıl önce ne yaışıyorsan, aynı aksaklıklar aynen devam ediyor. Konumuz gene Yurtiçi Kargo... Bu kargonun bana paketlerimi sorunsuz bir şekilde teslim ettiğini hiç hatırlamıyorum... KİM HATIRLIYOR Kİ... Bugün de adrese teslim edilmeyen paketlerin yığınla sahibinin (o kadar çoktu ki teslim edilmediği için paketini kargoya almaya gelen) memnuniyetsizlikleri ve de şikayetleri, olumsuzlukların bir tesadüf olmadığının göstergesiydi zaten. Hadi bütün olumsuzluklar beni buluyor diyelim; bu insanlar ne olacaktı..? İstanbul'dan verilen ve 12 saatte Denizli'ye ulaşan paketimi 5 dakikalık mesafedeki kargo şubesinden akşama kadar bekledim ve gelmeyince mesai saatinin dolmasına yakın şubeye gittim. Evet kargom dağıtımdaymış ama bugün yetişemediği için taşıyıcı kamyonetler dönünce teslim alabilirmişim. 10 dakika bekleyin, demeleri yarım saati buldu. Benim semte dağıtım yapan yetkili gelince kargomu istediğimde, kendisinde böyle bir kargonun olmadığını ve yanlışlık olacağını söyledi. Bana gelen ilk mesajı gösterdim; daha yeni yola çıkmış İstanbul'dan, dedi. İkinci mesajı gösterince bugün bana teslim edilmesi gerektiğine dair; bir yanlışlık vardır, dedi. Bilgisayar başındaki mesai arkadaşının dağıtıma çıktığını söylediğini söylediğimdeyse, benim paketin benim semte dağıtım yapması gereken kamyonete değilde, başka semte dağıtım yapan kamyonete yüklendiğini öğrendim... Dolayısıyla sinirlendim... HİÇBİR PAKETİM BANA SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE TESLİM EDİLEMEYECEK MİYDİ? Benim semte dağıtım yapan çocuk, ben size kargonuzu daha önce sorunsuz bir şekilde teslim ettim, dedi. Oysa doğru değildi... En son paketim bile bir hafta teslim edilmemiş ve ben merkez şubeye gidip kendim almıştım paketimi... Müdür diyor ki; Sizin tercihiniz, memnun değilseniz çalışmazsnız bizimle... Hem de şen şakrak kahkaha ve dalga geçer bir tavırla... Müşterilerden biri diyor ki... Ben de sürekli aynı sorunu yaşıyorum ve bir defasında polis çağırdım kargomu teslim alabilmek için, ama bugün sinirlenmeyeceğim... Memnun değilseniz bizimle çalışmazsınız lafı gerçekten çok tuhaftı bir işçi için... Kahretsin ki bazen gönderici taraf benim hangi kargoyu seçeceğime olanak tanımayabiliyor...
Not: Sorun yaşadığım Yurtiçi Kargo şubesi, Denizli Horozlu şubesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder