23 Eylül 2015 Çarşamba

Altı üstü tırnakları ojeli feminen bir eşcinsel!


Bugün tenis kortunda şiddete maruz kalabilirdim. Eşcinsellere güç yeterliliği yapılmasından başka bir açıklaması olamaz bu durumun. Adam önce yanındaki partnerine, İranlılardan sonra biz olmamıza rağmen, İranlılardan sonra sıranın kedillerinde olduğunu söyledi. Oysa adam kızıyla oynadı ve hakkını kullandı. Geç kalan partneriyle de 15 dakika oynadı bu sürede ama kendi hakkı olan sürede amacı bizi ekarte etmekti ki oynama hakkı İranlılardan sonra bizde olmasına rağmen İranlılardan sonra sıralarının kendilerinde olduğunu düşünme cürreti gösteriyor. Adamdan sonra İranlılar korta geçtiler ama biz İranlılarla daha önce 2-3 kere karşılaştığımızdan onların saatiyle bizim saati birbirine ulayarak daha önceki gibi double maç yapmayı düşündük ama adam double oynarsanız kortta 1 ssat kalabilirsiniz dedi. Single oynasak iki saat beklemeyecek mi bunlar? Biz zamanımızı nasıl değerlendirirsek değerlendiririz. Neymiş, bunlar sürekli geliyorlarmış da, böyle bir kural koymuşlar da... Oysa amaçları bizi saf dışı bırakamadıkları için gıcıklık yapmak. Adam İranlılara da gıcıklık yapıyormuş sürekli... Neyse, adam, ben 1 saat sonra sahadan çıkmayacağımı söyleyince (double oynayacağımız için), benim üzerime yürüdü. Bir şey olmadı ama ben de karşılık versem dövüş olacak... Adamın dediği gibi oldu ve ayrı ayrı oynadık ama adam da 2 saat bekledi partneriyle. Oysa bu şekilde davranmasaydı biz belki en fazla 1 saat 15 dakika oynayacaktık ve onlar da 2 saat beklemeyecekti. Yani kural dediğin bizim double veya single nasıl maç yapacağımız mı? Biz double maç yapıp 1 saat oynayıp çıkacağımıza, kural için değil biz de onlara gıcıklık yapmak için single oynarız; öyle de yaptık. Bizim kendi hakkımız olan zamanı nasıl değerlendireceğimiz birilerinin kendince kuralına göre olacağına, hakkımı başkalarına yedirtmeyecek şekilde olur daha iyi. Benim düşüncem double daha keyifli olur ve bu sayede beklememiş olur, zamandan da tasarruf etmiş olurduk şeklindeydi. Ne geçti eline bizi oynatmayarak; gene iki saat beklemediler mi? Ayrıca bu kişiye karşı düşüncelerim de pekişmiş oldu... Fiziksel olarak güç yeterliliğini çok ama çok insanlık dışı buluyorum. Sadece bu kişi değil ki... Parkta efe efe dolaşan bir çocuk da onları tanıyor ki, kollarını kabartarak onların yanına geldi, bir şey mi var dedi ve biraz öteden bakışları sürekli üzerimde beni izledi. Bizim oyun bitmek üzereyken o çocuk tekrar geldi ve bir şey var mı diye tekrar sordu. Biz nasıl bir milletiz sahi? Karşıdakinin haklı olup olmadığını düşünmeden kafa göz yarmak veya haklı bir tarafın olmadığı halde insanların üzerine yürümek nasıl bir şeydir..? Herkes fiziksel gücüne güvenerek her ortamda öyle veya böyle iktidarını kurmaya çalışıyor. Bu adam kim biliyor musunuz..? Daha önce de 1 saatlik hakkımız dolmadan bizim sahadan çıkmamzıı isteyen kişi... İranlılara da haksızlık yapıyormuş bak ki, iyi adam olmadığını söylüyorlar... İnanın mecburiyetim olmasa, yani insanın yapısı gereği hayatı birileriyle paylaşma durumu söz konusu olmasa, sanırım insanların % 99'u görüşmeyeceğim kişiler olurdu. Moral bozmaya, ortama germeye değer miydi? İranlılar oynayacak, ondan sonra da biz oynayacaktık ve bana saldırmak isteyen adam her halükarda 2 saat bekleyecekti. Benim zamanımı nasıl değerlendirdiğimin kimseye bir zararı yoktu. Onun tek derdi 1 saat erken tenis oynamaktı ama olmadı. Yoksa kendince koyduğu kurallar bahane. Bazı insanlar vardır, haksız da olsa hep dediğinin olmasını ister. Ne derler böyle insanlara..? Belediyenin tenis kortu herkesin 1'er saat faydalandığı... Bunun başka da bir kuralı yok ki... Kim kazandı, kim kaybetti..? Benim ne bir şeyi kazanma durumum söz konusuydu, ne de birilerinin hakkını yeme durumum... İranlı çocukların 1 saatlik hakkı vardı, bizim bir saatlik hakkımız vardı... Ama bu adamın bana gıcıklığı vardı sanırım... Çünkü kendisi peki neden kızıyla oynarken sonradan gelen partneriyle de oynadı..? O da gruba dahil omuş olup hakkını kaybetmiş olmadı mı? İranlılar da 4 kişi oynadılar aynı saati dönüşümlü olarak... İnsanlara en küçük hakkımı yedirmemek gibi bir durum arz ediyorum ya... Bu durum karşı tarafı strese sokuyor.. Ben kimim ki heteroseksüellere kafa tutacak..! Altı üstü tırnakları ojeli, feminen bir eşcinsel..! Moralim bozuluyor ama kimin nasıl fotoğraf verdiğinin ortada olması ve insanların bunu görmesi, haklarımdan hiçbir şekilde taviz vermemem gerektiği konusunda beni cesaretlendiriyor... Unutmadan... Bu kişilerin kafalarınca aldıkları kuralın dayanağı da neymiş biliyor musunuz... İnsanlar grup şeklinde gelir ve kortu saatlerce işgal edebilirlermiş... İnsanlar tenis oynamaya geliyorlarsa, ellerinde de raketleri varsa, kaç kişi gelirlerse gelirler... Biz İranlılarla beraber gelmedik ki hem... Adamın tenis oynadığı kadın da diyor ki... Ben de yeğenlerimi getirir, banka oturtur ve saatlerce kortu işgal ederim... İnsanın kendi düşüncesi ne ise, karşısındakini de öyle zannedermiş.. Oysa biz hep saatimiz dolmadan çıkıyoruz birilerini bekletmemek için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder