21 Ağustos 2015 Cuma

Single kraliçesi


Bugün tüm şarkılarını dinledim İrem Derici'nin...
Klipleri milyonlarca kere tıklanıyor video sitesinde...
Bayağı seveni de var sanırım...
Ama benim hiç ilgimi çekmedi bugüne kadar...
Dediğim gibi bugün tüm şarkılarını dinledim single kraliçesinin...
Hiç albümü yok sanırım bu arada...
Dinledim işte şarkılarını...
İyi şarkı söylüyor...
Şarkıları da güzel...
70'lerde falan çıkmış olsaydı, "iyi şarkıcıymış" derdim...
Ama şimdilerde bana hiç geçmeyen şarkıcılardan...
Sezen Aksu Pop Müziğimizde bir tarih yazdı ama müziğimizi de tektipleştirdi sanki...
Bütün şarkıcılar Sezen Aksu gibi şarkı söylüyor, bütün şarkılar da Sezen Aksu şarkısı gibi...
Buna Sıla Gençoğlu bile dahil...
Hiç özgün sanatçı çıkmıyor, hiç özgün bir şey dinlemiyormuşuz gibi...
Zaten ben Sezen Aksu gibilerini dinlemediğim için çok da haberim olmuyor aslında...
Kulağıma gelince de işte...
Sezen Aksu tarzıl nasıl derseniz..?
Pop alt yapı üzerine Arabesk nağmeler...
Aşağıladığım falan da zannedilmesin...
Bana ne ki...
İram Derici'yi dinlemek nasıl bir şey biliyor musunuz..?
Bin tane İrem Derici şarkısı dinleseniz de, hep aynı şarkıyı söylüyormuş gibi...
İrem Derici'yi negatif bir şekilde eleştirdiğim falan zannedilmesin...
Müziğimize kişisel bir bakış açımdı...
Başarılar dilerim müzik hayatında kendisine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder