19 Temmuz 2015 Pazar

Bayramda kimseyle bayramlaşmadım diyebilirim...

Bayramda kimsenin bayramını kutlamadım; beni arayıp kutlayanlar dışında, diyebilirim...
Çünkü bayram nedir; iyilik, güzellik, dostluk, arkadaşlık, pozitif enerji, vesaireye dair bir paylaşımdır...
Benim bunlar için bayrama ihtiyacım yok ki...
Ben hayatın sürekli bayram havasında geçmesi taraftarı olanlardanım...
Zaten bir ritüelle dost olacaksam, olmayayım daha iyi...
Bana göre en güzel bayram, samimiyettir.
Birisi beni kızdırıyorsa da öfkemi gösterebileyim, konuşarak anlaşabileyim de...
Geleneksel kurallarla güler yüzlü olup bir şeylerin üstünü kapatma taraftarı değilim...
Tamam, dediğim şekilde yapamıyorsak geleneksel ritüellerle olumlu olmaya çalışalım ama...
Artık çağımızda biraz mantıklı olalım.
Önce bile bile kavga edeceksin, sonra da bayram vesilesiyle konuşacaksın..
Hayır; konuşacaksın, mantıklı olacaksın, olmuyorsa da zorlamayacaksın...
Ben artık bana uymayan şeylerle ruhumu zorlamak istemiyorum...
Ben, hep ben gibi olmak istiyorum..
Ben zaten bayrama tekabül ediyorum...
Bu düşüncelerim de geleneksel kişilere saygısızlık olarak algılanmasın; zaten "niye bayramlaşmadın" saygısızlık anlaşılabilme durumuna bir açıklık getirmeye çalışmak için yazdım bunları....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder