15 Nisan 2014 Salı

Malta'nın nesi meşhurdur; eriği ve de artık eşcinsel hakları

Ay biraz lafazonluk yapayım mı?
Malta'nın nesi meşhurdur?
"Malta Eriği" deriz de, Malta'nın pek neresi olduğunu bilmeyiz.
Eurovision'u takip edenler, iyi puanlar aldığını, ada ülkesi olduğu için Kıbrıs'la birbirlerine karşılıklı oy verdiklerini falan da bilirler.
İşte küçücük bu Malta'nın eriğinden sonra eşcinsel hakları da meşhur olacak artık.
Eşcinsellere evlilik hakkı tanımışlar, "Daha Avrupalı olduk" demişler.
Umarım bazılarının kulağına küpe olur; hem devletine, hem milletine, hem de eşcinseline.
Biz mesela cinsel olarak "nasıl ahlaklı olabiliriz?"in derdindeyiz hala.
Yani hükümet benim nasıl sevdiğim ve seviştiğime karar veriyormuş gibi beni tanımıyor, tanımlamıyor ki ne beni yasalarında geçiriyor, ne de cinsel yönelim olarak adımı ağzına alıyor.
Muhafazakar demokratlar ya...
Örf-adet, gelenek-görenek gibi vesaire değerleri var ya...
Nasıl olur da kültürel değerler, hem de heteroseksist kültürel değerler haktan, hukuktan üstün olabilir ki?
Karşılamıyor senin hukuk anlayışın işte benim insanlığa dair haklarımı.
Karşılamıyor benim doğal ihtiyaçlarımı.
Karşılamıyor benim temel ihtiyaçlarımı; aşkımı, seksimi, sevgimi...
Karşılamıyor işte sosyo kültürel ve ekonomik hayatımı...
Öldürülüyoruz be eşcinsel olduğumuz için ve devlet bizi korumuyor. Bundan ötesi var mı?
Son günlerde cezaevindeki eşcinselleri korumak gerekçesiyle tecrit etmeye çalışıyor.
Onlara da ayrı cezaevinde ne olur bilemeyeceğim gari; ben böyle tecrit durumlardan çok daha korkarım.
Ya eşinsellerimize ne demeli; hepsi sus pus olduğu gibi, bir de muhafazakar partili oluyorlar.
Bir şey demiyorum artık "ne haliniz varsa görün" demekten başka.
Herkes hak ettiği kadar yaşarmış.
"Siz eşcinseller" de eşcinselliğin gizli yaşanmasına inanıyorsanız ya; kolay gelsin, geçmiş olsun.
Neden mi böyle diyorum; muhafazakarlığı desteklemenin özgürlükle, eşcinsel haklarıyla örtüşen bir tarafı olabilir mi?
Zaten muahafazakar eşcisnellerin insan hakları ve demokrasi gibi dertleri yok ki.
Sisteme uygun "tuzu kuru" şekilde yaşasınlar yeter.
Hadi bana müsade...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder