21 Mart 2017 Salı

Transseksüellik bir habistir, bir hapistir!


Kadınlık ve erkeklik cinsiyetçi bir varoluş şeklidir.
Heteroseksizmi ve homofobiyi içselleştirmiş özgüvensiz eşcinseller de kendilerini kadın veya erkek olarak tanımlayıp bu ayrımcı forma benzetmeye çalışmaktadırlar.
Doğada transseksüellik yoktur, eşcinsellik vardır.
Transseksüelliği eşcinsel hak mücadelesine dahil edenler de bir nev-i heteroseksizmi onaylamaktadırlar.
Çünkü transseksüelizm denilen şey, eşcinselliği hetroseksizme dönüştürme formülüdür. Eşcinselliği ötekileştiren no trans veya trans kadınlık-erkekliğin eşcinsellikle yan yana durması abesle iştigaldir.
Çünkü homofobinin sebebi cinsiyetçiliktir, heteroseksizmdir.
Umarım bir gün gerçekleri anlayabilecek bir iyileşme yoluna girer LGBTİ tanımlı kategorik dünya da!
İnsanlar doğduğunda sevmeyi bilir; sonra heteroseksizmi içselleştirdikçe kadınlığı ve erkekliği öğrenir, akabinde homofobi habisi oluşmaya başlar.
Kimisi kurtarır kendini bu habisten(cinsiyetçilikten), kimisi kurtaramaz.
Operasyon noktasına kadar giden transseksüellik bir habistir, bir hapistir!
Lütfen doğayı sevin, doğaya saygı duyun...
İnanın bu şekilde daha mutlu olacaksınız.
Doğa bir şeyi yanlış yaratmaz...
Doğaya karşı çıkarak bir nevi yaratılışınızın hastalık olduğunu gösteriyorsunuz heteroseksizme ve size müdahalesine davetiye çıkarıyorsunuz.
İyi düşünün; siz istediğiniz için transseksüel olmuyorsunuz, heteroseksizm istediği için, size bunu dayattığı için transseksüel oluyorsunuz.
İlk dönemlerde kendi cinsinizi sevmek dışında bedeninizi deforme isteği mi vardı..?
Gördükçe, öğrendikçe kendinizden, doğanızdan uzaklaştınız, kadınlık ve erkekliğe inanmaya başladınız.
Transseksüelliği destekleyen ve bunun savunusunu yapan heteroseksüeller de aslında doğanın eşcinselliğini kabul etmeyen birer homofobiktirler, birer cinisyetçidirler...
Çünkü homofobiye karşı olanların(hatta eşcinsellerin ve LGBTİ'lerin) bile samimi olmadığı bir dünyada heteroseksizmin dönüştürme formu transseksüelliği savunanlar, üstü örtülü homofobikten başka bir şey olamaz.
Ben çocuğumun i*ne olmasını istemem, ya kadın ya da erkek olsun diye transseksüel yapan aileler var İran zihniyeti gibi.
Transseksüelliğe karşı çıkan ailelerinki de eşcinselliği desteklediklerinden değil, trans olunca çocuklarının para karşılığı bedenlerini pazarlamasından korktuklarından.
Özellikle transseksüelliğin bilimsel platformlarda eşcinsellikle yan yana getirilip savunulmasını ve kabul ettirilmeye çalışılmasını eşcinselliği baltalamak olarak görüyorum.

Dünya Sağlık Örgütü’nün uluslararası hastalık sınıflama ölçütüne göre de,
Transseksüellik F sınıfı altında (fiziksel ve davranış rahatsızlıkları) ve f64.O. noktasında yer alan bir rahatsızlıktır.

Savunun bakalım!!!

Bir arkadaşım aşaığdaki alıntıları göndermiş düşüncelerime ithafen...



Benimse cevabım...

Tabiki de anlatmak istediklerimi kişiler hep kendi isteklerine göre algılamak isteyeceklerdir. Çünkü heteroseksizm her yerde devreye girip olaya ojektif bakmamızı engelliyor. 1. Doğa milyon kere mi hata yapıyor? 2. Yapsa bile heteroseksist müdahale heteroseksizmin şekilllendirdiği kafalara istediği sonucu veriyor mu? 3. Ben böyle transsekseülliğin bilimsel olduğuna dair alıntılara itibar etmem. Çünkü... 4. Ben de bir eşcinselim, ben de kafamın içinde net erkeklik veya kadınlık taşımıyorum veya her ikisini de taşıyorum ve benim farkım yok kendini transseksüel olarak tanımlayanlardan. Tek farkım; ben ister anomali olsun, ister inandığım şekilde doğal olsun, hali hazırdaki halimin, halimizin bizi heteroseksizmin cinsiyetçi formundan daha çok mutlu edeceğini biliyorum. Kafamızın içi farklı çalışıyor olabilir ama içinde yaşadığımız metabolizma bizi taşıyabilecek güçte. Ha girintiyle orgazm olmuşsun, ha çıkıntıyla, ha erkek olarak dik durmuşsun, ha kadın olarak salınmışsın... Heteroseksist yapıya uymaya çalışacağımıza, heteroseksizmi farklı yapılara alıştırmaya çalışmalıyız. Eğer bu beden seni, bizi heteroseksüellerden eksik olmayacak şekilde idame ettirebiliyorsa, ona saygı duymak zorundasın-ız! Yoksa doğa cezasını mutsuzluk olarak verecektir, veriyor da zaten..! Sonra da Tanrım ne suçum, ne günahım var diye sızlanıyorsunuz. Ne Tanrı'nın hatası var, ne de doğanın. Doğa heteroseksist değil ama insanlar heteroseksizmi doğa sanıyor. Tek tavsiyem cinisyetçiliği bırakıp, hayatınızı insan olarak, hatta türsüz olarak-bir canlı olarak yaşamanız. Türcülük de cinsiyetçilik kadar tehlikeli bir şey çünkü...

Facebook üzerinden yazıştığımız arkadaşa verdiğm cevaplar...

Ben hiçbir zaman insanların varoluş şekline karşı çıkmadım. İnsanlar nasıl güzelim "greek" burnunu kırdırabiliyorsa acımadan, bedenlerini de deforme ettirmelerine niye karşı çıkayım ki? Öyle mutlu olacaksa yaptırsınlar. Hatta desteklerim bile barış enerjisi için. Benim "barış" anlayışım farklı olduğu için düşüncelerimi ifade ediyorum sadece...

Örgütler dahil üniversiteler de hepsi kendi çıkarları için heteroseksizme alet oluyorlar sadece. İşin içine para girmese, transseksüellik kimsenin umrunda bile olmaz.

Siz transseksüel olarak heteroseksist dünyaya dahil olamayacaksınız ki hiçbir zaman. Hep özenti olarak düşünülmeye devam edeceksiniz, ve hiçbir zaman bir kadın veya erkek olarak kabul edilmeyeceksiniz. Bunu siz de biliyorsunuz. Ama eşcinsellik öteki de olsa eşcinsellik olarak kabul edilecek.

Transseksüellik tabirine bakış açım, trans olup olmama meselesi değil; kişilik meselesi, hayata bakış meselesi. Ben ne olursam olayaım cinsiyetsizlik penceresinden bakardım olaya...

AYRICA BEN TRANSSEKSÜELLERİN OPERASYONUNU DESTEKLİYORUM; SADECE TRANSSEKSÜELLİK ANLAYIŞIMI İFADE EDİYORUM. BU DÜŞÜNCEM HİÇBİR ZAMAN ANLAŞILMAK İSTENMEYECEK HALİ HAZIRDAKİ TRANSSEKSÜELLİK ANLAYIŞINA TERS DÜŞTÜĞÜ İÇİN. BELKİ 100 YIL GEÇECEK, BELKİ 200 YIL ANLAŞILMAM İÇİN...

DOĞADA PENİSLİ KADINLAR, VAJİNALI ERKEKLER VARDIR! BARIŞAMAYANLARA DA OPERASYON YOLU AÇIK!

Eğer kadınlık, erkeklik, tarnsseksüellik var ise, benim düşünceleirm bu varoluşları yıkmak yerine güçlendirecektir merak etme. Benim eşcinselliğim niye yıkılmıyor veya yıkılacak diye korkmuyorum; çünkü gerçek!

Heteroseksizm niye homofobik; çünkü gerçek değil!

Önemli olan benim kendime olan saygım ki kimseye de düşüncelerimi ifade ederek saygısızlık ettiğimi sanmıyorum. Trans dünyası kendilerine inanmadıkları için alınganlık yapıyorlar sadece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder