12 Eylül 2016 Pazartesi

Hayat getirdikleriyle anlamlı...

Hayat getirdikleriyle anlamlı... Hayatım şu sıralar aksiyonlu bir şekilde devam ediyor ve olumsuzlukları beni güçlendiren fırsatlar olarak görüyorum ve evren beni güçlendirirken mükafatlarıyla da sıkıntılarımı hafifletiyor. En önemlisi hayatı öğrenerek tecrübeleniyorum, aşklar-sevgiler-ilgiler de bonusu oluyor... Of denmemeyi öğrenmek sanırsam hayat okulunun önemli aşamalarından bir olsa gerek... Bu arada ayrım yapmaksızın, hayata, bütünsel evrene negatif bakanlar da dahil herkese sevgilerimi gönderiyorum... Yaşadığımı sıkıntılarla mutlu olmayı ve umudun hiçbir zaman yitirilmemesi gerektiğini ve neleri kaçırdığımı, yani nelerin öncelikli olması gerektiğini öğrendiğim bir süreçteyim... Pişmanlıklar kafamızı taşlara vurmamızı gerektiren değil, aklımızı başımıza toplamamız gereken bir mesaj aslında. Yanlış anlaşılmasın ve kimse kendine pay çıkarmasın; anlattıklarım birinci dereecede yakın olmadığım kişilierle kesinlikle alakalı değil. Sevgi nedir biliyor musunuz; Sabahleyin elde simitlerle, poşetlerle kapınızın çalınması, aslında günün anlam ve önemine uygun bir davranışta bulunulmasından çok sevgi işte budur dedirtilmesidir... Sevgi bir de nedir biliyor musunuz..? Birikmiş gözyaşlarınızı akıtmanızı sağlayan sıcak bir merhaba, güç kalkanlarınızı indirmenizi sağlayan küçük bedenlerin size dayanak çıkan kocaman yürekleridir... Teşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder