24 Kasım 2015 Salı

Aşık Halİl!


Üzgünüm ama sizden habersiz sevdim sizi, seviştim sizinle...
Yatağa girdim...
Duygusal olarak takıldım...
Rüyalarımı bile süslediniz...
Yüreğime dokundunuz...
Hissettim sizi en derinden...
Ama dediğim gibi sizin haberiniz bile olmadı...
Aşk kimyasal bir şeydir..
İçinde sadece sevgi barındırmaz...
Ben kavga ettiğim insanları bile aşksal şekilde sevdim onların haberi olmadan etkilendiysem eğer...
Aşk için fiziksel bir beraberlik gerekmiyor benim için...
Beyin tatmin olunca, beden tek taraflı halledebiliyor işi...
Belki de uzun aşkın en sağlam formülü aşık olunan kişiyle bedenlerin ateşinin söndürülmemesidir...
Cinselliğe hayır demiyorum...
Bedenini aşktan, aşık olduğun kişiden bağımsız yatıştırabilirsin ama duygular özgür bırakılmalı...
Kimbilir bu şekilde kaç kişiyi sevmiş, kaç kişiyle sevişmiş, kaç kişiyle aşk yaşamışımdır...
Aslında görüp de etkilendiğim her kişiyle aşk yaşıyorum, hep aşk halindeyim...
Bağımsız aşk, özgür aşk, mülkiyetsiz aşk, çıkarsız aşk... Aşkların en güzeli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder