17 Eylül 2015 Perşembe

Bu yılki adamım Serkan Ferat!


Şarkılar güzel olabiliyor, sesler güzel olabliyor ama bildik tınılar olduğu için bazen sonuna kadar dinleyemiyorsun bile... Aslında benim her şeyden bir güzellik yakalama huyum vardır müzikte bir şey kaçırmamak adına... Ama yapılan işlerde farklılık yakalama çabası olmayınca, heyecan duymuyorsun... Ama bir kişinin kumaşı sağlamsa... Yaptığı şey çok özel olmasa da daha ilk notada vuruluyorsun... Sonrasında zaten gümbür gümbür sounda ve cezbedici enerjiye teslim oluyorsun kaçınılmaz olarak... Serkan Ferat da bu isimlerden biri... Serkan Ferat'ı zaten ülkemizin bana göre en önemli gruplarından olan Kreş'ten ve Kıvılcım Ural ile olan çalışmalarından tanıyoruz. Kreş de, Kıvılcım Ural da evrensel düzeyde müzik yapan müzisyenler... Ben Kreş'i çok sevdiğim için albümlerini falan yedekli almışımdır ama Serkan Ferat solo olarak aklımı bir başka aldı başımdan... Dinlerken heyecanlanıyorsun... Bir de müziğinin soundu çok uluslararası düzeyde... Sanki Amerikalı veya İngiliz Indie Rockçılar gibi... Adam sadece "Sıcak Geldiyse Çıkar" diyor ama o cümleyi hangi ruh haliyle, hangi enerjiyle söylediği çok önemli... Bu yılki dinlediğim en güzel şarkılardan biri bu şarkı... Merhaba Serkan Ferat... Umarım sen de müziğinden bizi hiç mahrum bırakmazsın... Gerçekten çok etkilendim müziğinden... Albüm bekliyorum desem ülkemiz müzik piyasası koşullarında çok şey mi istemiş olurum..? Ama single'larınla da idare edebiliriz... Yeter ki ruhlarımıza haykırmaya devam et...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder