16 Temmuz 2018 Pazartesi

Kime göre ahlak, neye göre ahlak?


Hemcinsten iki insan veya canlı türü birbirine sarılmış sevgiyle, aşkla... Sevişmişler vesaire...
Bu mudur gerçekten sorun olan?
Sevgi nedir?
Kim zarar görmüş bundan zerre kadar bile?
Ahlak nedir?
Çıplaklık veya sevişmek mi; kime göre, neye göre?
Lut kavmi, din, gelenek, toplum, vesaire mi dediniz; kime göre, neye göre?
Bu dünya mı dar geldi size, kafanız mı dar; tartışmasız ikincisi.
Bakınız; bu dünyada hiç kimse, hiç kimseyi kendi değer yargılarıyla yargılama hakkına sahip değildir.
Ben senin heteroseksist inançlarına karışıyor muyum?
Dayanağı ne senin değerlerinin doğruluğunun?
Benim değer yargılarımın dayanağının kendim olması, bana saygı göstermeniz için yeter de artar bile; bir karıncanın yaşama hakkına bile saygı göstermek zorundasınız!
Ne ahlakı ya? Sen de sevişiyorsun, sende de bir et parçası var...
Bu olamaz ahlak denilen şey...
Sen başkasının yaşama hakkına saygı gösteriyor musun, göstermiyor musun; ahlak işte bunun üzerinden açıklanabilir.
Ahlak denilen şey insan haklarına, canlının yaşama haklarına dair bir şeydir; cinsellik gibi temel ihtiyaçlarını ne şekilde gidereceğine dair değil.
Eğer heteroseksüellik eşcinsellikten daha ahlaklı diyorsanız, o sizin cahilliğinizden başka hiçbir şey değildir. Bu kadar açık ve net söylüyorum; eşcinselliği normal karşılamayan CA-HİL-DİR! Anlayabiliyor musunuz?
Kim nasıl sevişiyorsa sevişsin; kim düştü derdi?
Senin normalin seni alakadar etsin, benimki de beni alakadar ediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder