16 Temmuz 2018 Pazartesi

İki hemcins sevişirse sapıklık değil, sevgi enerjisi doğar cahiller!


Eşcinsellik ahlaksızlık diyerek, insan haklarını ihlal ettiğinizin farkında değil misiniz?
Zort; İnsan hakları ne?
Anlayacağınız dilden söyleyeyim. Çünkü İnsan hakları size Batı'yı çağrıştırır ve mutlaka arkasında Türkiye'ye karşı bir oyun vardır!
İnsan hakkı demek, kul hakkı demektir.
Dinde kul hakkı denilinc destur çekilmez mi?
Tabi bizde kul hakkı herkese verilmez; kim egemen güç ise, onlara benzeyene verilir.
Kul hakkı genellikle muhafazakarlara verilir; çünkü lakikler onların kitabına uymaz.
Mesela eşcinsel kul sayılmaz; o lanetlidir ve Lut Kavmi mitolojisindeki gibi helak olmayı hak eder-ler eşcinseller.
Hakkı boşverin, eşcinsellerin eşcinsel olarak görev yapma hakkları bile yoktur. Çünkü onlar çalışma hayatında olsun, askerlik hayatlarında olsun yapamazlar, yapsalar bile ahlaksızlarla kimin işi olur değil mi? Bereketini kaçırırlar işin, düzenini bozarlar!
MECBUR KALIP SEKS İŞÇİLİĞİ YAPSINLAR Kİ, BİZ DE ONLARI DAHA AHLAKSIZ BELLEYELİM!
Bu ahlaksızlar-eşcinseller sapıktır, istismarcıdır..!
Onlar aile kuramazlar, çoluk çocuk sahibi olamazlar, olmamalıdırlar...
Olurlarsa, son olayda gördüğünüz üzere istismarcı ilan edildiler.
Bu ülkede gerçek istismarcılar aramızda ellerini kollarını sallayarak dolaştığı halde bir şey yapılmıyorken, hiçbir suça karışmamış oldukları halde, sırf sevgilerinden dolayı istismarcı olarak lanse edilebiliyor eşcinseller.
Yazık yaa... Evrenin-tanrının bahşettiği aklın sağlıklı bir şekilde kullanılamaması ve art niyetli olarak nefrete alet falan edilmesi çok zavallıca...
İki kadın biraraya gelerek sevgi gibi güzel bir enerji yaratıyorlar ve buna sapık diyen akılsızlar mevcut!
Çok kötü bir şey yaa insanların kendi kendilerini düşürdükleri seviyelerini görememesi.
İki hemcinsin sevişmesini ahlaksızlık olarak görmek kaç gram akla tekabül ediyor acaba; tartışılabilecek miktarda var mıdır?
Yaaa, ben istiyorum ki; bazılarının sapıkça gördüğü eşcinselliği ben bu kadar savunuyorum, ve ahlakçılık yapanları, homofobikleri cahil ilan ediyorum; beni birileri mahkemeye falan verse de ben mücadele etsem diyorum bu ahlakçı anlyışla. Bu ahlakçılar yüzünden hapse falan düşsem de, konuya dikkat çekebilsem diyorum. Hatta ölsem bu yolda da, bir şeyler değişse diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder