12 Haziran 2018 Salı

LGBTİ'ler eşcinsel haklarını nasıl katlettiler!


Trans kadınlar nerede ve ne zaman ve niçin öldürülüyorlar?
Hangi eşcinsel, transvesti versiyonlu eşcinseli işyerinde çalıştırır?
Eşcinseller işveren olamıyorlar mı transseksüellere iş verebilmek için?
Transseksüellerde çalışma potansiyeli var mıdır?
Seks işçiliği bir hak mıdır, mecburiyet midir?
Eşcinsel haklarının gecikmesinin sebebi sadece toplumun bilinçsizliği ve homofobisi mi, yoksa LGBTİ'lerin bilinçsizliği mi de?

Ben mağdur edebiyatından bıktım!
LGBTİ'lerin yansıttığı görüntü de midemi bulandırıyor inanın? Bakınız LGBTİ'lerin sosyal medya hesaplarına falan, ne demek istediğimi anlayacaksınız. Sokaktaki LGBTİ'nin de bundan bir farkı yok. Beyinler sadece belden aşağı.

Eşcinsel denilince akla ne geliyor;
cinsellik,
travesti,
seks işçiliği,
silikonlar,
çıplaklık,
ona buna laf atan kadınsılar,
kadınsı iri kıyım erkekler,
işsiz-güçsüz sokakta sürten insanlar,
...

Peki eşcinseller veya eşcinsellik bu mu?
Hayır.
Normal insanlar da var eşcinsel olarak;
işinde-gücünde,
cinsellikle varolmayan,
seks işçiliği yapmayan,
ona buna taciz etmeyen,
görüntü olarak doğasını muhafaza edip arada kalmayan ve insnaların göz estetiğini bozmayan,
orasını-burasını gösterme ihtiyacı hissetmeyen,
...

Yalan mı?
Bana şimdi
bedenimle ruhum ters,
bu halimle iş bulamadığım için seks işçiliği yapıyorum,
vesaire edebiyatı parçalamayın.
Ben uç noktalarda gezinenlerden bile daha karşıyım ahlakçılığa ve benim kastım çıplaklık ve cinsellik değil, kimin kendini nasıl hissettiği ve tanımladığı ve de arzettiği de değil;
eşcinselliğin topğlumun ahlakçılık kıstaslarıyla lanse edilmesi.
LGBTİ''ler demek istiyorlar ki, hatta diyorlar ki;
bize resmen cinsellik ve çıplaklıktan ibaretiz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder