12 Haziran 2018 Salı

Heteroseksist bir toplumda biseksüelim diyen bir erkek homofobik bir eşcinseldir!


Herkes eşcinsellikten kurtulmak için, eşcinselliğine bir kulp takıyor; ben transım, ben biseksüelim.... Yaa kardeşim sen sonuçta hemcinsinle beraber olmuyor musun; eee, daha ne; eşcinsellik ne? Beni hemcinsinle birlikteliğin alakadar ediyor. Ben nerden bileyim senin hislerini doğru yansıttığını, yansıtabildiğini? Bir insan kendini nasıl ifade ediyorsa, odur düşüncesine de katılmıyorum özgür olunmayan bir dünyada. Eşcinselliğin normal karşılandığı dünyada, biseksüelim, transseksüelim lafı inandırıcı olabilir ama milyonlarca eşcinselin yaşadığı bir dünyada, özellikle bizimki gibi muhafazakar toplumlarda nerede bu eşcinsller? % 99'u heteroseksüelim veya biseksüelim diye geçiniyor; KOCA BİR YALAN. Heteroseksüelim diyen biseksüel çıkıyor, biseksüelim diyen eşcinsel, eşcinselim diyen transseksüel... Dün trans arkadaşım diyor ki, "Bu gidişle piyasada erkek kalmayacak. İyi ki herkesin eşcinsel olduğu dünyayı görmeyeceğim yaşım itibariyle.". Ne kimse biseksüel, ne de sonradan eşcinsel olunuyor. Doğada eşcinsellik var ve baskıcı ve cinsiyetçi dünya sebebiyle kimse orjinal kimliğiyle yaşayamayıp ben biseksüelim, ben transsesküelim kamuflajının arkasına sığınıyor. Biseksüel ve transseksüeller, öncelikle içselleştirlimiş homofobileriyle yüzleşsinler! Erkeğim veya kadınım diye geçinen biseksüel ve trans dünyasının arka planları gözler önüne serilse, homofobiye şükrederiz inanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder