25 Mayıs 2018 Cuma

Sıkıyorsa eşcinselleri seçilecek bölgeden ve birinci sıradan aday gösterseniz ya samimiyetsizler!


Seçim kampanyaalrı başladı, sokaklarda partilerin şarkıları da çalmaya başladı marş gibi; sanki 3. dünya harbini kazanmaya gidiyor gibi şahlanıyorlar, gövde gösterisi yapıyorlar. Oysa inandırıcı bir sözü fısıldayarak söyleseniz, birlikte yürümek isteriz sizinle. Okul müsameresi gibi geliyor bana bu seçimler. Çünkü hiç kimsenin derdi hayatı güzelleştirmek ve kolaylaştırmak değil. Hiç kimsenin derdi herkesi düşünmek değil. Hiç kimsenin derdi eşitlik ve özgürlük değil. Mesela ben yokum ki bu yönetimde. Benim adım bile ağızlara alınmaya layık görülmüyorken, benim biçin niye bir anlam ifade etsin ki bu seçimler? Bazı partiler LGBTİ başlığı altında eşcinselleri de düşünüyormuş gibi yapıp, laf olsun diye aday falan gösteriyor. Onlar bile eşcinsel diyemiyor, hatta halkın anlayacağı dilren top diyin de çelişkileriniz ortaya çıksın. Gerçekten eşcinsel milletvekilinizin olmasına cesaertiniz var mı, hatta eşcinsel bir başbakan tarafından yönetilmek ister misiniz temsil ettiğiniz kitleyle birikte? Gerçekten eşcinselleri düşünüyorsanız; erkekler, kadınlar ve eşcinseller arasında bölüştürün milletvekili kotalarınızı ve seçilecek bölgelerden 1. sıradan aday gösterin "top"ları da! Ağzımıza bir parmak bal çalıp avutma dönemi geçti artık. Tamam, aa bizi de düşünüyorlarmış dedik, savunuyorlamış gibi yapmaları da hiç yoktan iyidir dedik ama nereye kadar ki bu samimiyetsizlik, bu salak yerine koyulmalar. Eşcinsel olmak birilerinin piyonu olmak demek mi? Gerçekten siaysiler eşcinsellere heteroseksüeller gibi insan gözüyle baksalardı, birazcık daha samimi olurlardı. Samimi olmayanın yanında duracağıma, ezile ezile tek başıma gururla yaşarım daha iyi. Ezik olmaktan, ezilmek daha onur verici bir şeydir. Ben artık eşcinsel tarafımla da varolmak istemiyorum. Ben, ben olarak varolmak, eşcinselliğimi de gururla utanmadan taşımak ve heteroseksüellik kadar apaçık ve eşit şekilde yaşamak istiyorum, zaten öyle de yapıyorum. Benim eşcinselliğimin önünde bir engel yok; biraz da eşcinsellerin kendi yasakları homofobinin sebebi. Sen yaşa, savununu ve mücadeleni yap, eğer işe yaramıyorsa, ondan sonra korkaklığına ve gerekçelerine başkalarını alet et. Bizim umutsuzluğumuz, özgüvensizliğimiz, korkaklığımız partilerin bizi seçimlerine alet etmesinin sebebi. İhtiyacım-ız yok artık partilerin şemsiyesine. Siz bizden daha güçlü de değilsiniz, bizimle birlikte yürümek konusunda da hiç samimi değilsiniz. Ayol siz bizden daha korkaksınız ki!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder