14 Nisan 2017 Cuma

Hayatta kedilerle uyanmak kadar pozitif bir şey olamaz


Karnında bir sıcaklıkla, sırtında bir sıcaklıkla uyanmak nedir anlayabilir misiniz..? Masum iki tane 2 aylık sevgi yumağı ile... Sen sevdikçe onlar senin içine gömülürler. Kedilerle yaşarken insan başka bir hassasiyet de kazanıyor. Evde adımını atarken bile kedi var mı? diye düşünüyorsun. Ve en önemlisi sabrın artıyor. Çünkü bebekken tırmalamaları olağan bir şey. Onların tırmalamaları sevgiden başka bir şey değil. Abileri 3 yaşında olduğu için sabahlara kadar kız peşinde koşmaktan eve gelmiyor. Ancak sabahları karnı acıkınca ben geldim, kahvaltım nerede nidalarıyla uyanınca görebilirsin onu. Kahvaltısını yapar, tekrar doğasına karışır trafik canavarlarına rağmen insanoğlunun ulaşım aracı dediği! Annesi gibi artık trafiğe karşı önlemli bir şekilde yaşamasını öğrendi. Ana caddede anlıyorum da şu ara caddelerde araçların ne işi var; adamlar o kadar tembel ki, araçlarını bile tembelliğe alıştırmışlar! Kediler sayesinde güvenilirlik testinden başarıyla geçmek en çok hoşuma giden şey; özgüvenimi arttırıyorlar bu konuda. Anneleri güvenle teslim eder yavrularını bana; o sadece corp corp emzirir ve sevgiyle yalar onları. Yavrular annelerini emerken hiç corp corp seslerini duydunuz mu? Bundan daha güçlü bir rehabilitasyon olamaz diye düşünüyorum. Hayvanlarla bir de eşitlik duygun gelişiyor. Görüyorsun ki onların da insanlardan hiçbir farkı yok. Aynı insanlar gibi yaşıyorlar ama bir farkla; sevgi dolular. İnsanların yiyeceklerine zehir katarak onları zehirlemek gibi haince fikirleri yok. Dün arkadaşımın telefonla aradı, mahalledeki kendi kedileri de dahil olmak üzere bir çok hayvanı zehirlemiş bazı kendini bilmezler. Soruyorum sizlere; insanlık mı daha vicdanlı, hayvanlık mı? İçgüdüsü mü hayvanlara zarar vermek insanların? Bazen benden kedi yavrusu istiyorlar falan. Ne ayıp! İnsan yavrusunu verir mi ayol?! Bir de hangi güvenle teslim edeceğim; bugün sevip ertesi gün sokağa bırakmayacak mısınız? Sokakta bir sürü kedi var bakıma muhtaç; neden evinize götürmüyorsunuz hayvanseverseniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder