16 Nisan 2017 Pazar

Gitme Kim!


Sevgili Kim... Bu mektubu sana yazmamın sebebi senin kararlarını etkilemek değil tabiki de. İçinde yaşadığımız dünyada profesyonel bir karar almanı elbette saygıyla karşılarız. Belki başka takımlarda başka heyecanlar yaşamak da isteyebilirsin bilemeyeceğim. Biz seni Fenerbahçe'de görmeye o kadar alıştık ve o kadar çok seviyoruz ki, sensiz bir Fenerbahçe düşünemiyorum bile özellikle kişisel olarak ben. Senin de Fenerbahçe'de mutlu olduğunu düşünüyorum ama belki de yanılıyorumdur bilemeyeceğim. Çünkü kanınla-canınla oynuyorsun, sevincinin ve üzüntülerinin çok içten olduğu o kadar hissediliyor ki... Her nerede olursan ol çok mutlu olmanı isterim ama biz bize Fenerbahçe'de daha mutlu oluruz gibime geliyor. Eğer gidersen çok üzüleceğim. Çünkü Fenerbahçe yense de, yenilse de takımda senin olman çok heyecan verici bir şey. Çünkü sen bambaşka bir şeysin hareketlerinle, tüm davranışlarında, sevincinle, mutluluğunla, üzüntünle... Çok doğalsın, çok samimisin, çok içtensin. Sadece "gitme!" diyebiliyorum sana. Eğer gidersen de senin hep mutlu olmanı isterim ve nerede oynarsan oyna sen benim için hep Fenerbahçeli'sin. Seni izlerken hep Fenerbahçe adına oynuyormuşsun gibi hissedeceğim. Ama gitmeyeceğine inanıyorum, inanmak istiyorum. Ayrılamayız gibime geliyor. Ayrılabilir misin bizden? Sen bizim 10 numaramızsın! Sahada gözlerimiz hep seni arar gidersen. Lütfen biraz daha kal, aslında hep kal!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder