27 Aralık 2015 Pazar

"Benim Sitilim"de ünlü yarışmacılar kavga formatını kaldırabilecek mi acaba?


"Benim Sitilim" yarışmasını önceki sezonlarda izlemedim. Programda yaşanan olayların medyaya yansımasıyla fark ediyordum programı. Önceki sezonlardan sadece Ayşenur aklımda kalmıştı kahkülleri ve diğerlerine göre daha sıradışı oluşuyla. Bu üçüncü bulunuşuymuş programda; diskalifiye olmuş, elenmiş vesaire ve son sezonda yarışması için tekrar çağrılmış. Ben bu sezonun sonlara doğru bir iki haftasını izledim. Yarışma zaten raiting üzerine kurgulanmış kavga formatlı bir program. Yarışmacılar birbirini ağlatıncaya kadar birbirlerine bağırıyorlar, çağırıyorlar, sonra sunucu ve jüri üyeleri devreye giriyor... Yarışmacılar hiç birbirlerini beğenmiyorlar ve birbirlerine sürekli laf sokuyorlar. Kıyafet olarak zaten tarzla alakaları yok. Yani yaratıcılık yok... Mesela programdan beğendiğim Çiğdem ve Gülşah'dı, bir de birazcık da olsa cesur denemeleri ve doğuştan farklı bir tipi olan Ayşenur'du. Gülşah'ın 6. olması şaşırtıcıydı. Birinci ve ikinciliği de Ayşenur ve Çiğdem paylaşmalıydı. Nihal'in ne işi vardı ikincilikte..? Sırf genç, güzel ve şen şakrak oluşuyla toplamıştır sanırım halktan oyları. Yeni sezonda ünlüler yarışacakmış. Kavga formatını kaldırabilecek mi bakalım ünlüler, yoksa onlar da zaten formata uygun olarak seçilmiş kişiler mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder