6 Eylül 2015 Pazar

Hatalar-ım...


Dünden beri her şey ters gidiyor...
Merkür'ün hareketi ne alemde bilmiyorum?
Yoksa benim sorumsuzluğumdan mı kaynaklanıyor her şey?
Üst üste hatalar...
Dışarıdan bakınca komik gelebilir ama yaşayan için kafaya takılacak şeyler...
Başkalarının sorumsuzluğu yüzünden çiviye bastım ve ayağımın üzerine basınca canım yanıyor...
Son yazılarımdan birinde iki kişiyi birbirine karıştırmışım...
Bilgisayarım arızalandı...
Yanlışlıkla annemin protezlerini çöpe atmışım... En çok da bu idi moralimi bozan. Çünkü felçli bir kadına ben şimdi nasıl protez yaptıracağım? Bu hatayı başkası yapsa inanın o kişiye karşı çok öfke duyardım. Kendim yapınca da az kızmıyorum ki; kafayı yiyeceğim sinirden...
Şikayetçi olmamam gerekiyor ama sorumluluklarım bazen çok dalgın olmama sebep oluyor uykumu sağlıklı bir şekilde alamayınca...
Gene de sağlam tutmaya çalışıyorum moralimi...
Son hatamı giderince, daha iyi olacağımdan eminim ama hataların biri biter, bir başlar...
Ama her şeye rağmen hayata olumlu tarafından bakmayı becerebiliyorum..
Kaderci değlim ama beterin beteri var durumuna inanıyor ve kendimi teselli ediyorum.
Çünkü hayatta en kötüsü ve telafi olmayanı ölüm... Diğerleri mümkün mertebede halledilebilir...
Zaten başka da bir şikayetim yok...
Aslında şikayetim, problemlerime de sebep olan, kendimi çok parçalara ayırmam, dolu dolu yaşmaya kendimi kaptırmam...
Daha az şey yapsam ve biraz daha sakin yaşasam, her şey daha yolunda gidecek...
Ama ben hep bir şeyleri kaçıracakmış gibi dur durak bilmeksizin yaşamaya çalşıyorum, hep bir şeyleri ucu ucuna yetiştirmeye çalışıyorum...
Yoruluyorum bazen ama yapı denilen bir şey var ya...
Onu değiştirmek hiç de mümkün değil işte...
Kalbimde de bir "kıpırtı" oldu bugün... Demek hala çalışıyormuş!
Her işte bir hayır var diyelim ve hayata moral bozmadan devam edelim...
Çünkü her kötü olumsuzluğun güzel bir şeylerin habercisi olduğunu da biliyorum...
İnsanın kendi sorumsuzluğundan da olsa bir şeyler yaşanacaksa kaçış olmuyor; hatalar da insanların kendilerini geliştirmesi için bir fırsattır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder