24 Eylül 2015 Perşembe

Cem Adrian yine koparıyor bizi, hem de en derinden


Cem Adrian'ın "Yalnızlık Senden Daha Çok Seviyor Beni" isimli 4 şarkılık EP'si çıktı...
Çalışmayla aynı ismi taşıyan şarkı beni tam 12'den vurdu, dinlerken tüylerim diken diken oldu... Çok melodik, çok derinden etkileyici... Duyguları o kadar net ifade ediyor ki... İnanıyorsun şarkılarının her kelimesine... Aslında şarkı söylemiyor Cem Adrain; duygularını haykırıyor, duygularımızı haykırıyor...
İkinci şarkı "Sen Sakın Beni Unutma" da aynı şekilde çok melodik, çok derinden etkileyici... Alıp beni bir yerden bir yere götürüyor... Girişinde bile gösteriyor kalitesini.. Vokaller, Cem Adrian'ın insanı sarıp sarmalayan sesi... Düzenlemeler falan ne şahane olmuş Tanrım... Çok az enstrüman, ama çok sesli duygular...
Seni çok seviyorum Cem Adrian... Seni dinlerken heyecandan yüreğim ağzıma geliyor sanki, içim kanıyor... Sen ruhum gibi bir şeysin... Yaşadığım acıların ifadesi... İnsan senin verdiğin cesaretle... Deşarj yöntemi gibi Cem Adrian, kopuş gibi...
Modern çağın en büyük şairi, filozofu, müzisyeni bence... 1 numaraya koyuyorum onu artık...
10. çalışmasında 10 numaralık iş yapmış gene...
3. şarkı "Her Aşkın Bir Şarkısı Var"... Offf, off diyorum dinler dinlemez... Bu adamın çok farklı bir tılsımı var... İnsan hep dinlemek, hep dinlemek istiyor... Sonsuza kadar... Çok güzel bir şarkı, çok bir güzel şarkı, çok güzel bir şarkı... EP'yi dinlediğimden beri sanki bu dünyada değil gibiyim... SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BANA YAŞATTIĞIN GÜZEL DUYGULAR İÇİN CEM ADRİAN...
Ve 4. şarkı... "Ayrılık" bir ağıt gibi... Cem Adrian hiç bitmesin istiyor insan... Her şarkısı, her hecesi bir ömür gibi... Ağlayan şarkılar ağlatıyor ama umut veriyor... Acıtıyor ama güçlü kılıyor insanı... Sen en çok sevdiğim erkek ses oldun Cem Adrian... Benim, bizlerin duygularının tercümanı gibisin...
Çalışmadaki her bir şarkı birbirinden mükemmel...
Çok az enstrüman var şarkılarda ama hiçbir şey olmasa da Cem Adrian tek başına her duyguyu verebilecek nitelikte bir şarkıcı...
Bu arada bu çalışma internet üzerinden bedava indirilebiliyor...
Çok şey anlatmak istiyorum Cem Adrian ile ilgili olarak ama karşılığı tam olarak yok bana hissettirdiklerinin... Kanıyorsun, kanatlanıyorsun, uçuyorsun, ruhanileşiyorsun...
Artık susmak ve sonsuza kadar Cem Adrian'ın sesiyle, şarkılarıyla yaşamak istiyorum...
Bu çalışmayı dinledikten sonra resetlenmiş gibi oldum... Hayata yarın başka bir ruh haliyle, inanılmaz pozitif başlayacağım...
Tavsiye; Ben bu şarkıları dinlerken geberdim... Siz dinlemeye başlamadan önce acil servisi arayıp hazırda bulundurun isterseniz...

Cem Adrian'ın son çalışmasını bu linkten bedava indirebilirsiniz...
https://dokuzsekizmuzik.wetransfer.com/downloads/6b60792b60fb945ebb040cede10a9c9f20150923112930/336301

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder