10 Eylül 2015 Perşembe

Bir eşcinsel olarak ben öldükten sonra...

..cesedime ne yaparlarsa yapsınlar
Ölen bir kişinin tabutunun üzerine gökkuşağı bayrağının koyulması, devleti harekete geçirmiş yasadışı bir örgütün bayrağı diye...
Bu tür hareketler insanı çileden de çıkartabilir, tebessüm de ettirebilir...
İnsan hayatı güzelleştirmek ve güzel yaşamak istiyor ama bazen de ne haliniz varsa görün diyip çekip gidesi de geliyor insanın...
Hayatı her haliyle yaşamak bazen çekilmez hale gelebiliyor...
Bu yüzden insan bazen ruhsal yalnızlığını fiziksel hayata da uygulamak isteyebiliyor...
Ben de bir gün öleceğim herkes gibi...
Ve o gün cesedimi ne yaparlarsa yapsınlar...
Kültür, cesedime istediği uygulamayı yapsın...
Çünkü benim kimliğim ve inanç biçimim DNA'larımda...
Fiziksel dünyanın uhreviyatı veya kuralları beni zerre kadar ilgilendirmiyor...
Sistemin anlamsız diktelerine omuz silkebiliyor, bana ne diyebiliyorum artık...
Bu arada organlarımı bağışlayacağım eğer işe yararsa ve de eşcinselliğimden rahatsız olmazlarsa...
Çünkü eşcinselim diye Kızılay kanımı almıyor...
Organ bağışı yapılan yer de eşcinsel diye organ bağışımı kabul etmeyebilir mi..?
Aslında bu tür yerlerin tutumu da içinde yaşanılan kültürün yansıması değil mi?
Devlet eşcinselin kanını ve organını alsa, vatandaşı kabul edecek mi bakalım..?
Benim kanımı eşcinseller bile kabul etmeyebilir AIDS falan bulaşır diye kendilerine bakmadan (Bunun örneğini yaşadım birebir)...
Ben öldükten sonra cesedime ne yaparlarsa yapsınlar...
Nasıl olsa Tanrı'nın huzuruna ruhumla çıkmayacak mıyım..?
Bedenim toprağa karışmayacak mı, böcü börtü yemeyecek mi?
Birileri anlamsız hareket yapıyor diye niye üzüleyim, niye kafaya takayım ki...
Sistem beni kendi kafasına göre defnedebilir..!
Eşcinsel olarak doğdum ama heteroseksüel olarak gömülebilirim..!
Yanlış anlaşılmasın...
Bu, heteroseksizme bir teslim oluş değil, heteroseksizme mesajdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder