25 Ağustos 2015 Salı

Pop Dans'ın marka ismi Atiye


Bugünlerde bir Türkçe Pop şarkıyı daha,
çok severek dinliyorum...
Atiye'den "Uyan da Gel"...
Tipik  bir Atiye şarkısı diyebilirsiniz ama...
Beni çok sardı...
Ritmi güzel...
Düzenleme çok güzel...
Atiye'nin tarzına ve ses rengine o kadar güzel gitmiş ki...
Atiye işte budur dedirtiyor...
Atiye'nin ruhuyla o kadar bütünleşmiş ki...
Atiye de uyumlu bir şekilde dansıyla karşılık veriyor zaten şarkıya...
Dinle dinle bıkmıyorsun şarkıdan...
İnsanın Batı ve dans tarafını çok tatmin ediyor şarkı...
Atiye çok güzel bir kız zaten...
İşini de layığıyla yapıyor...
Ama bu şarkısıyla daha da büyüdü gözümde...
Tarzının 1 numarası diyebilirim Atiye'ye...
Tarz derken Pop Dans ketegorisinden bahsediyorum...
Bana Türkiye'nin Lily Allen'ı gibi geliyor...
Belki Atiye çok büyük bir star olmayacak ama
zaten onun buna ihtiyacı yok...
Atiye bence başlı başına zaten bir marka artık kendi tarzının...
Not: Bu arada bu şarkı, Atiye'nin geçen yıl klip çektiği bir şarkı imiş
ama benim şimdi dikkatimi çekti
diyelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder