25 Ağustos 2015 Salı

İtiraf ediyorum; aşk bana hiç uğramadı!

Aşkı ben mi ihmal ediyorum, aşk mı beni..?
Bence ikincisi...
Çünkü içimde o kadar büyük bir aşk var ki paylaşılmayı bekleyen...
Her ilişkime aşkla yaklaşıyorum oysa...
Ama aşk çıkmıyor içinden...
Niye?
İlişkiyi aşk boyutuna taşıyacak kimse mi yok,
beraber olduklarım benim aşk boyutumda olmayan kişiler mi?
Yoksa aşk da emek istiyor da
ben mi emek vermiyorum..?
Ama aşk biraz çarpılma meselesi değil mi..?
Beni çarpanlar bana çarpılmıyor,
belki de bana çarpılanlar oluyordur da
beni çarpmadıkları için umursamıyorumdur...
Üstü kapalı bir şekilde çok mu mükemmelliyetçiyim aşk konusunda
(ilişkilerimde hiç ayrımcı değilim gibi görünürüm de),
yoksa aşkın kısa ömürlü olduğunu bildiğimden,
daldan dala konarak
sevgililer arasındaki aşkı uzatmak yerine,
içimdeki aşkı mı uzun ömürlü tutmaya çalışıyorum..?
Bu konuda benim de yorulduğum,
benim de bir kişiye güvenmek istediğim,
dört dörtlük bir ilişki yaşamak istediğim anlar olmuyor değil ama...
Olmayınca da olmuyor işte...
Belki de doğru aşkı bulmak ve kaçırmamak için(bulduğumu zannederken, gerçek aşkı gözden kaçırabilirim)
doğru zamanı beklemek gerekiyor...
Aşk konusunda da her işte bir hayır var diyenlerdenim...
Saçma sapan ve beni üzecek bir ilişki yaşayacağıma,
geç olsun ama güç olmasın diyorum...
Yoksa benim de aşk denemelerim oldu,
hatta karşıma çıkan fırsatları değerlendirmeye çalışıyorum
ama üzülmekten başka hiçbir işe yaramadı, yaramıyor...
O yüzden öncelikli olmaktan çıktı artık aşk benim için...
Dediğim gibi içimde aşk var
ve platonik olarak her gün, her an,
duygularımı uyandıran herkese karşı bir şeyler hissediyorum ama
bunun için karşı tarafın da harekete geçmesi gerekmez mi?
Aşka karşı duyarsız gibi görünmemin arkasında belki de aşk konusundaki u-mutsuzluğum yatmaktadır...
Bir de...
Bakıyorum da...
İnsanlar aşk için aşk yaşıyor gibiler...
Bu bana biraz kendini kandırmak gibi geliyor...
Gerçek anlamda aşk kapını çalmayınca,
gerçek anlamda aşk yaşanmaz ki...
Biten aşklar belki de gerçek aşk olmadığı içindir...
Şekle bakarak aşk yaşanır mı?
Ben gözlere bakıp, ruhumda hissetmek isterim karşımdaki kişinin karakterini...
Son cümlemden sonra da başka söyleyecek sözüm de kalmadı sanırım..!

Not: Bu yazı niye yazılmıştır..?
Herkes aşk yaşıyor, herkes aşk konuşuyor...
Sen niye konuya duyarsız kalıyorsun
dedikleri için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder