7 Nisan 2015 Salı

Nihayet Nükhet Duru!


Nükhet Duru geliyor...
Yorumculuğuna uygun bir tarzda...
Beklenilenin, özlenilenin üzerinde bir performansla geliyor...
Doyamayacağınız kadar, sizi Nükhet Duru arsızı yapacak düzeyde geliyor...
Şarkılara gene ruh veriyor, hayat veriyor, onları baştan yaratıyor, daha dinlenesi kılıyor...
Ben şok oldum yorumunu duyunca yeni albümdeki tarzında...
Vuruyor, vuruyor... En derinden, en isabetli şekilde...
"Melankoli"nin, "Ben Gene Sana Vurgunum"un daha evrensel tarzı ve yorumuyla geliyor Nükhet Duru...
Samimi, gerçek, hatta biraz tatlı sert...
Gene ruhlarımız ele geçirilmiş ve tekrar üfleniyor bize Nükhet Duru tarafından...
O yüzden kendimizi daha bir bulacağız yeni şarkılarında.
Ben inanılmaz sevdim.
Klasikleşmiş şeylerin üzerine toz kondurulmaz ve yeniler hep altında kalır ya eskilerin...
Bu sefer hepsinin üstüne çıkmış Nükhet Duru'nun son tarzı.
Nükhet Duru'yu taşıyabilecek daha evrensel bir tarz olmuş alt yapı olarak falan...
Senfonik Rock desek....
Sesimi çıkarmıyordum, heyecanımı yatıştırıyordum...
Çünkü nasıl bir şey olacağı kulağıma önceden fısıldandığından, biliyordum heyecan verici, en Nükhet Duru'ca bir şey olacağını...
Belki de en çok beni mutlu edecek bu albümle Nükhet Duru...
Çünkü ben hep Nükhet Duru'nun canlı, senfonik yorumlarını sevmişimdir...
Hep beklemişimdir bu tarz bir şeyler yapmasını...
Oldu işte NİHAYET!
Ben en çok bu haliNi sevdim Nükhet Duru'nun...
Ne zaman mı geliyor Nükhet Duru bize şarkılarıyla hayat vermeye..?
13 Nisan'da...
Albümün çok önemli bir özelliğini belirtmeden geçmeyelim...
Canlı çalınmış, canlı söylenmiş ve üzerinde hiç düzeltme yapılmamış...
Belki de bu albümün en Nükhet Duru olması, ona ve yorumuna en yakışır şekilde olmasından...
Eskilerden ve yenilerden olmak üzere albümde 11 şarkı var...
Yeni şarkılar Şebnem Ferah, Cem Adrian, Halil Sezai, Redd, Yüksek Sadakat gibi günümüz sanatçılarından...
Eski şarkılar da Selda, Ferdi Özbeğen, Tanju Okan gibi devlerden...
Albümü Naim Dilmener, Hakan Eren gibi müzik eleştirmenleri çok beğenmiş...
13 Nisan'ı iple çekiyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder