1 Nisan 2015 Çarşamba

Bir kulübün çıkarları sporcusunun onurundan daha önemli olamaz

Fenerhaçeliyim...
Ne olmuş yani,
altı üstü bir taraftarlık diyebilirsiniz...
Hayır öyle değil işte...
Benim taraftarlığımda ayrımcılık olamaz.
Fenerbahçe ayrımcılık yapıyorsa, ben tepkimi koyarım kimse kaale almasa da.
Gerekirse taraftarlığımı bile bırakırım.
Çünkü şu hayatta, insana insan olduğu için değer vermemek,
insana doğal yapısından dolayı yalan söyletmek kadar kötü bir şey olamaz.
Bırak milyonları, milyarların çıkarlarından bile daha önemli olamaz bir insanın onuru.
Hatta hiçbir manevi değer, toplumsal değer bile önemli olamaz bir insanın onurundan.
Fenerbahçe kulübü, Fenerbahçe basket takımı oyuncusuna, eşcinselliğini inkar etmesi için baskı yapmış.
Bu oyuncunun sosyal medyada paylaştığı mesaj, homofobik dünyaya karşı bir anlamı olabileceği için de aynen paylaşıyorum;

"Evet, ayrımcılığına uğradık, uğruyoruz! Arkadaşlarımızı kaybettik! Aile fertlerimiz üzgün. Dinimin yüz karası olduğumu söylediler. Bildiğim bir şey var, o da AŞKın harika bir duygu olduğu. Yurtdışındaki son takımım, ilişkimin yalan olduğunu sosyal medyadan duyuran sahte bir mektup yazmazsam işimden olacağım yönünde beni tehdit etti.  Ancak tek bildiğim, Aşkın harika bir duydu olduğu. Hepimiz insanız, yargılıyoruz, anlıyorum ama Tanrı ile konuştukça, bütün kudretine rağmen beni bir kez olsun yargıladığını hissetmedim. Bana düşmemi, öğrenmemi ve büyümemi söylüyor çünkü hayat buymuş. Ama aynı zamanda kalbimi tertemiz tutmamı ve ona inanmamı söylüyor. Tek bildiğim aşkın harika bir duygu olduğu ve TANRInın Aşk olduğu."

Niye bizi-eşcinselleri yalana zorluyorsunuz ki?
Hayatın gerçekleri kulübün çıkarlarına ters mi düşüyor?
Eşcinseller sporu heteroseksüellerden farklı organlarıyla mı yapıyorlar?
Bu homofobiyle kim kaybetti peki?
Belki kulüp maddi ve başarı olarak bir şey kaybetmemiş olabilir cinsel yöneliminden dolayı bir sporcuyu kadrosundan çıkardığı için ama benim için insanlık adına çok şey kaybetti.
Fenerbahçe'ye sevgim azalmaz.
Çünkü ben Fenerbahçe'yi yöneticileri ve yönetim şekli için sevmiyorum;
sporu ve sporcuları için seviyorum ve sporculara yapılan her türlü ayrımcılığı kınıyorum.
Rengim hala sarı-lacivert ama böyle bir yönetimin taraftarı değilim artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder