29 Mart 2015 Pazar

10'un vatanı kalbimizde


Alex De Souza daha önceki takım arkadaşlarından oluşturduğu ekiple jübile maçı oynayarak futbol sahalarına veda etti. Belki işin teknik kısmıyla ilgilenir gelecekte veya futbolla ilgili bir şeyler yapar. Umudumuz Türkiye'ye dönüp bir şeyler yapması; Fenerbahçe'ye teknik direktör olarak geri dönmesi veya en azında Türkiye'de yaşaması. Çünkü o bir futbolcudan çok öte bir şeydi benim için; bir yürekti kısaca. Bakınca insana, insanlık duygularını uyandıran pozitif bir enerji... Zaten tartışmasız bizden biriydi kendisinin de dediği gibi % 50 Brasil, % 60 Türk! 6 rakamına yanlışlıkla bastım ve değiştiremedim. Alex hala futbol oynayabilir miydi; mutlaka oynardı ama bırakmak istiyorsa da bırakması en doğal hakkı. Ama o hala yüreklerimizde top koşturmaya devam ediyor ve sonsuza kadar ayak sesleri eksik olmayacak. Herhalde insanların yüreklerinde mekan sahibi olmaktan daha değerli bir şey olamaz. O milyonların yüreğini kazanmış bir melek bana göre. Uzaklardan bile yaptığı her şey beni heyecanlandırıyor. Adını duymak bile yetiyor yürek çarpıntısı için. Çünkü o çok özel bir YÜREK benim için. Spor aşığıyım ama futbol sevdiğim branşlardan değildir. Benim için futbol Alex De Souza demektir. Çünkü o sahaya sadece futbolcu olarak çıkanlardan değildi... O insanlıktı, sevgiydi benim... Gerçek profesyonellik, her şeye rağmen insanlığı es geçmemek, saha dışında bırakmamaktır. Alex futbolu kadar insanlık ve sevgi konusunda da inanılmaz derecede profesyoneldi işte. Fenerbahçeliyim ama Alex'liyim de. Çünkü Fenerbahçe demek Alex De demektir. Çünkü bir kulübü kulüp yapan, o kulübü sırtlayan şahsiyetlerdir de. Bana göre Fenerbahçe'yi en iyi sırtlayan da Alex De Souza olmuştur. Alex Fenerbahçe'nin en doğru yüzüdür BENCE!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder