24 Aralık 2014 Çarşamba

İşlerine gelince Batı'yı örnek gösterirler, gelmeyince ahlakçı kesilirler


Eşcinsellerden kan alınmamasına dair tartışmalar devam ediyor. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Hematoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Önder Arslan ise, eşcinsellerden kan alınabilmesi için, 1 yıl ilişkiye girmemeleri gerektiğini söylemiş. Ne bu! Nazi kampı mı? Kan vereceğiz diye cinsel yönelimimizden de mi vaz geçeceğiz? Bizim derdimiz de zaten heteroseksistlere kan yetiştirmek değil; insanlık görevimizi yapmamızın yanında, insanlık dışı davranışıNıza hayır diyebilmek. Ayrımcı uygulamanızla sanki kan vericilerin içindeki eşcinselleri seçebileceksiniz? Yarın kan vermeye gitsem ve eşcinsel olduğumu söylemesem benden kan almayacaklar mı? Yoksa bu Prof.un dediği gibi tipimden eşcinsel olduğumu anlayıp, kanıMın üzerine çöpe atılması için "Hayır" barkodu mu yapıştıracaklar? Öyle demiş ya PROF; eşcinselleri kırmamak için, kanlarını alıp, vericinin anlayamayacağı şekilde, kan torbasının üzerine kullanılmaması gerektiğine dair etiket yapıştırılmalıymış. Bu ayrımcı ifadelerden sonra kendimden şüphe etmeye başladım "Tanrım ben neyim?!" diye. Diğer insanlardan zerre kadar farkımız yok; var mı? Biz de NORMAL birer İNSANIZ! İnsanın sevgisinin kendi cinsine olmasının nasıl bir sakıncası olabilir ki? AMA normal bir eylemi algılayamayan beyinlerin sakıncalı olabileceğinden, hatta olduğundan, kendi adıma söyleyeyim; hiç şüphem yok. ADAMlar resmen savaş açmışlar eşcinsellere! Heteroseksist bir dünyada yaşamanız; sana, size, heteroseksüellere ayrıcalıklı ve karar mekanizmasında olma hakkını vermez ki. İNSANlar prof. olabilirler ama insan olmak gerçekten bir meziyettir, çok önemli bir erdemdir, hatta hayatın olmazsa olmazlarındandır. Dediğim gibi eşcinsellerin derdi kan vermekten çok daha başka şey; ayrımcılığın önemli merciler tarafından kitlelere empoze edilmesi. Kafayı taktım ya ben bu barkod meselesine. Benden kan alacaklarmış da, sonra ben de kan verebildim diye mutlu olacağım, sonra benim güzelim kanım çöpe gidecek... Siz beni, bizi, eşcinselleri afedersiniz ama geri zekalı mı sandınız? Bir de şu dediğine bakar mısınız; "Batı'da böyle bir uygulama var". Batı eşcinsel evliliğe izin veriyor, sen de izin verecek misin? İşinize gelince Batı'yı referans gösterirsiniz, işinize gelmeyince ahlakçı kesilirsiniz. Siz eşcinsellere hakkını verin, biz de Kızılay'a kan vermeyelim; ha ne dersin-iz? Var mısınız böyle bir anlaşmaya; hepten Batı'ya uyalım, eşcinsellerin derdi de sadece kan verme meselesine kalsın; ha! Ne dersin-iz? ABD Gıda ve İlaç Dairesi (FDA), gey ve biseksüel erkeklerin kan bağışı yapmalarını engelleyen yasağın kalkması gerektiğini açıklamış. Batı'da kalkınca bizde de kalkacak mı acaba? Sizi, kimseyi bilemem ama eşcinsellerin önüne çıkarılan engellerin tutarlı hiçbir dayanağı yok; tamamen homofobi. Gerçekten bu ülkede insanların sağlığı düşünülüyor mu; o kadar emin değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder