13 Ağustos 2014 Çarşamba

Fatma Girik'i güzellik sıralamasında en sona bırakmak!

Poster

Bugün bir anketle karşılaştım; Türk Sineması'nın en güzel kadını kim? Türkan Şoray % 1 farkla Gülşen Bubikoğlu'nun önünde ve en yakın takipçileri Tuba Büyüküstün'ü 3'e katlamışlar yüzdelik oranda. Sonra da tek rakamlı yüzdelerle Beren Saat, Hülya Avşar, Nurgül Yeşilçay, Filiz Akın, Müjde Ar, Hülya Koçyiğit birbirini takip ediyor. Bana göre Türk Sineması'nın değil, dünya sinemasının da en güzel kadını, hatta Angelina Jolie'yi bile gölgede bırakan güzelliğiyle Fatma Girik ise % 2'lik oyla en sonuncu sırada. Ben buna düpe düz ezber ve koşullanmış güzellik anlayışı diyorum. Herkesin güzellik anlayışı görecelidir ama tepeden tırnağa süt gibi, tiril tiril bir güzellikten bahsediyorsak Fatma Girik'in yanına kimse yaklaşamaz. Kadın 80 yaşında bile hala ışıl ışıl. Yaşlandıkça nurlanan bir güzelliği var. Tabi bu benim görüşüm ama gerçek bir güzellikten bahsediyorsak objektif bir gözle bakmak gerekiyor. Bir de Fahriye Evcen'i listeye bile almamak...

Çocukluğumun kartpostalı

Bir film sahnesi


Ve bir kaç gün önce çekilmiş ve yayınlanmış hali

Listede olmayan Fahriye Evcen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder