18 Aralık 2013 Çarşamba

Halil Kandok Play List Türkçe Albümler 2013

Bazı albümleri diğerlerine göre daha çok sevdim, daha çok dinledim ama bu, çok sevdiğim albümlerin diğerlerinden daha iyi olduğu anlamına gelmeyeceği için, çıkış tarihlerine göre sıralama yaptım. Mutlaka unuttuklarım, gözden kaçırdıklarım, ilave edilecek olanlar da vardır ama bu bence bir liste.


Melis Danışmend - Biraz Gülmek İstiyorum
Birsen Tezer - İkinci Cihan
Asena Akın - İstanbul'un İzleri
Şelale Şehnaz Sam - Söylenecek Bir Şeyler Var
Nilüfer - 13 Düet
TNK - Melankoli
Burak Kaya Quartet Feat. Pınar Ayhan - Cangoya Türküler
Fide - Büyü
Kubat - İyi Olacaksın
Vedat Sakman - Odada İkimiz
Duygu - Ben Böyle Söyledim
Selva Erdener - Nereye Aşkım
Aygül Erce - Acıya Şarkılar
Çiğdem Erken – İstanbul Kızı
Yıldız Tilbe - Arabesk
Luis Ernesto & Gülseren Gomez / La Descarga - Çilli Bom
Mirkelam - Denizin Arka Yüzü
Mabel Martiz - Yaşım Çocuk
Şevval Sam - Tango
Seza Kırgız ile Düetler
Cem Adrian - Şeker Prens ve Tuz Kral
Zakkum - Hergün Sonbahar
Başak Yavuz - Başak Yavuz
Yavuz Akyazıcı - Short Stories
Şirin Soysal - Ziyaret
Çağrı Çetinsel - Öyküden Önce
Kıvılcım Ural - Rüya Raporları
Fazıl Say & Serenad Bağcan - İlk Şarkılar
Banu Kanıbelli - Bu Rüzgar
Model - Levla'nın Hikayesi
Bedük - On
Ümit Sayın - Kendiliğinden
Aynur - Hevra & Beraber
Melis Sökmen - Hediyem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder